برگزیده ها
1400/5/12 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور واحد راز خبر داد؛
آغاز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور از ۱۴ مرداد برای پذیرش در ترم مهرماه

.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد راز، از آغاز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری از ۱۴ مردادماه در سایت سازمان سنجش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی، احمد رضائی با اشاره به این خبر اظهار داشت: امسال برای اولین بار پذیرش بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه پیام نور همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می شود. فرآیند ثبت نام از ۱۴ مردادماه آغاز می‌شود و تا ۲۰ مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی به فرصت تحصیل تمام الکترونیک در دانشگاه پیام نور، وام  شهریه با سود کمتر از 2درصد و امکان تقسیط شهریه، پایین ترین شهریه دانشگاهی کشور، تعیین محل برگزاری آزمون، امکان مهمان و انتقال شدن به تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور کشور، امکان تحصیل برای بانوان خانه دار، امکان اختیاری بودن حضور در کلاس ها، بالاترین درصد قبولی در آزمون های استخدامی و تحصیلات تکمیلی و وکالت، امکان اخذ وام اشتغال زایی، تحصیل ایمن در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور و سایر مزیت های دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا کلیه کلاس های درسی و آزمون‌های پایان ترم به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار شده است و تمامی امور تحصیلی و آموزشی دانشجویان محترم به صورت الکترونیکی صورت می پذیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد راز با اشاره به اینکه دفترچه انتخاب رشته با آزمون و ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی یکی است اظهار داشت: انتخاب رشته برای همه متقاضیان (جهت انتخاب کدرشته محل‌های با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون») در یک فرم و حداکثر تا ۱۵۰ رشته محل، انجام می‌شود.

رضائی بیان داشت: داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت کردند، غایبین این آزمون و همچنین داوطلبان شرکت در پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) برای اطلاع از جزییات رشته ها و مراکز دانشگاه پیام نور و ثبت نام به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه نمایند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر